Додаткові 3,7 % економії пального під час експлуатації MAN TGX
Витрата пального в MAN TGX зменшена ще на 3,7 % завдяки економічним двигунам Euro 6 та іншим інноваціям, що підвищують ефективність.
Повний комплект для заощадження коштів
Мета створення наших двигунів MAN TGX очевидна — велика потужність за меншої витрати пального.
Якщо ви хочете бути на висоті, вам потрібний надійний привод. І ми запевняємо, що з MAN жодна дорога не здасться занадто довгою. Нові вантажівки MAN TGX, обладнані потужними й ефективними двигунами D15, D26 і D38, забезпечують більшу вантажопідйомність і економію пального. Ще більш економічне водіння забезпечує роботизована механічна коробка передач MAN TipMatic 122) з меншим власною вагою, а також динамічна регулювання крутного моменту і зниження частоти обертання завдяки MAN EfficientRoll. Це дає змогу знизити витрату палива під час магістральних перевезень із мінімально зниженою середньою швидкістю. Разом з іншими інноваціями, що підвищують ефективність, новий MAN TGX заощаджує ще до 3,7 % палива.
Дальше, сильніше, вигідніше.
Гасло MAN D26 звучить: «Ми можемо набагато більше». Він має вантажопідйомність до 80 кг із потужністю 10 к. с. і пусковий момент +100 Нм, що дає змогу виконувати роботу швидше. Вагу компактного й тонкого MAN D15 разом з оптимізованим приводом осі вдалося зменшити на 300 кг. Менший механізм, що працює більше для вас.
Легший, розумніший, ефективніший.
Якщо менше стало більшим, потрібно просто ввімкнути нижчу передачу. Це можливо, наприклад, з нашою новою системою перемикання передач MAN TipMatic 122). Роботизована механічна коробка передач має дванадцять передач для руху вперед і дві — для руху назад, і пропонує суттєві додаткові переваги порівняно з аналогічними коробками з більшою кількістю передач: Менша витрату палива, а також зниження власної ваги приблизно на 70 кг і, відповідно, збільшення корисного навантаження. Це вагомі причини для того, щоб ми і в майбутньому покладалися на MAN TipMatic 122) для всіх тягачів важкої серії.
Двигун MAN D15
Невелика вага для максимально допустимого навантаження та система спрощеного перероблення відпрацьованих газів SCR.
Двигун MAN D26
Відмінне співвідношення допустимого навантаження та оптимізованого регулювання температури завдяки вдосконаленій системі впорскування.
Двигун MAN D38
Велике тягове зусилля й оптимізований крутний момент за низької витрати пального.
Поворотна вісь з оптимізованим коефіцієнтом корисної дії.
За допомогою мастила 5W-20 зменшується тертя, знижується знос і економиться паливо.
MAN EFFICIENTCRUISE2): КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ ІЗ ПЕРЕДБАЧЕННЯМ.
MAN EfficientCruise2) із GPS-керуванням завчасно розпізнає підйоми та спуски на ділянці дороги, щоб вирахувати найбільш економний стиль кермування.
У вас є питання?
Зв'яжіться з нами! Також, ознайомтеся з додатковими послугами.
Посилання та файли для завантаження