MAN центр Хмельницький

Електронна гальмівна система (EBS)1) і MAN BrakeMatic1)

Електронна гальмівна система (EBS)1) і MAN BrakeMatic1)

Короткий огляд

  • Надійне гальмування в будь-якій ситуації
    Гальмівні системи підтримують постійну швидкість під час руху під гору й забезпечують високу стійкість руху й надійну керованість навіть під час екстреного гальмування.
  • Покращені тяга та стійкість
    Компоненти електронної гальмівної системи запобігають раптовій втраті зчеплення з дорогою й забезпечують достатнє тягове зусилля навіть на слизьких ділянках дороги.
  • Полегшення роботи водія
    Водій не відволікається на вмикання гальма-сповільнювача.

Інтелектуальні гальма

Бремзомат MAN BrakeMatic1) підтримує постійну швидкість, установлену системою круїз-контролю або педаллю гальма, під час руху під гору чи з гори за допомогою автоматичної активації гальма-сповільнювача. Це розвантажує водія й підвищує безпеку руху. Крім того, забезпечується дотримання максимально допустимої швидкості 100 км/год.

Потрійна безпека в одній системі

Захист від блокування коліс

За допомогою датчиків антиблокувальна система (ABS) реєструє швидкість обертання кожного колеса під час гальмування та регулює гальмівний тиск на кожному колесі окремо, запобігаючи його блокуванню. Тому навіть під час повноцінного гальмування на рівній дорозі підтримується оптимальна стійкість і керованість автобуса.

Захист від прокручування коліс

За наявності антибуксувальної системи (ASR) EBS може комбінувати функції ASR із регулюванням двигуна та гальмування. Зменшення обертального моменту двигуна, яке допомагає уникнути ефекту ковзання коліс, запобігає прокручуванню ведучих коліс під час рушання з місця чи прискорення.

Захист від втрати тягового зусилля

Для спрацювання функції ASR із регулюванням гальмування блок керування EBS використовує такі самі датчики швидкості обертання коліс, що й система ABS, але впливає тільки на ведучі колеса. Якщо має прокручуватися лише одне колесо приводного мосту, диференціал передає залишковий обертальний момент на інше колесо, що має зчеплення з дорогою.

Високий рівень безпеки в будь-якій ситуації на дорозі

1

Функція гальма-сповільнювача системи MAN BrakeMatic1) спрацьовує в разі перевищення на 2 км/год швидкості, установленої системою круїз-контролю. під час гальмування автобуса педаллю гальма в пам’ять записується швидкість, досягнута при відпусканні гальма. Під час руху під гору або з гори встановлена швидкість надійно підтримується за допомогою серійного інтардера або ретардера.

2

Завдяки обмежувачу максимальної швидкості (MSC)1) у разі досягнення максимально допустимої швидкості 100 км/год спрацьовують серійні гальма-сповільнювачі, які підтримують рух автобуса в будь-який момент часу зі швидкістю, нижчою за максимальну.

3

Електронна гальмівна система EBS1) дбає про те, щоб навіть під час аварійного гальмування на слизькій дорозі транспортний засіб зберігав оптимальну стійкість і керованість. Система ASR запобігає прокручуванню ведучих коліс під час рушання з місця або прискорення. Прокручування коліс розпізнається блоком керування EBS за допомогою датчиків швидкості обертання коліс.

Доступно для таких моделей автобусів

У вас є питання?

Зв'яжіться з нами! Також, ознайомтеся з додатковими послугами.